close

  

好適合夜深聽這首歌

可以感受到歌聲中的深情^^

 

 

歌词:
You're not the only girl in town
你不是在鎮上唯一的女孩
All my friends keep tellin' me
我所有的朋友一直告訴我
You're not hte only girl in town
你不是在鎮上唯一的女孩
But you might as well be
但是,你不是

There's more than one star in my sky
天空不止一顆星星
There's more than one fish in the sea
海裡不止一條魚
You're not the only girl in town
你也不是在鎮上唯一的女孩
But you might as well be
但是,你不妨試試

Chorus:合唱:
When you miss someone this much
當你如此想念一個人
You shut the whole world out
你卻關閉整個世界
It's like I'm standing all alone
我就像孤獨在那站
In the middle of a crowd
在人群中

I was a fool to let you go
我傻到讓你離開
And it took losing you to see
再也看不到你
You're not the only girl in town
你不是在鎮上唯一的女孩
But you might as well be
但是,你不妨試試

Chorus合唱

You're not the only girl in town
你不是在鎮上唯一的女孩
All my friends keep tellin' me
我所有的朋友一直在告訴我
You're not the only girl in town
你不是在鎮上唯一的女孩
But you might as well be
但是,你不妨試試!



 

arrow
arrow
    全站熱搜

    huangshuli 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()